Orjinal Mesajı Yazan: B_U_R_U_C_H_A_G_A
arkadas behn tbl var ama yuklenınce nba dekı takımlar sılınıo turk takımları yer alıoo
yamayı kurmadan önce ayarlar dan load/save e gel ordan save yap rosterini sonra yamayı yükle istediğin zaman yine load/save den eski rosterine dönersin yine tbl istediğinde tbl rosterine dönersin mesela ben şu an adidas dragon, nike freestyle, nteams (ülke takımları), tbl, normal nba falan hangisini istersem onla oynuyabiliyorum:D
sana iyi oyunlar;)