uckalkan Arkadaşlar nano tsl yi kurdum.ama ali sami yen renkli renkli çıktı zaten beni oku dosyasındada yazıyor.peki ne yapmam lazım bu stadı değiştirmek için. teşekkürler
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Evet Ya Madem Çlışmıyor Ya Çalıştırma Yamasını Yapın Yada Silelim Gitsin..Hem Bu Sami Yen'in Ne Özelliği Varda Çalışmıyor Merak Ettim..
uckalkan arkadaşlar ben de gfroce un 84.21 driverı var onunlada sorun çözülemediğine göre driverla düzelcek gibi deil diye düşündüm.bi yama olsa yada onun yerine herhangi bi stat koyaBİLsek ne güzel olur.tsl nano iyi ama bu asy maçları deli etti beni
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Evet Ya Galatasaray'ı Sami Yen'de Devirmek İstiyorum Şöyle Galatasaray Tezahüratlarının Arasında:D