ben 3 sayfa önce yazmıştım "herşey ortada..." lafının üstüne yine tartışma çıkacağı belliydi. tekrarlıyorum her hafta aynı muhabbet eskiden burda maç yorumları okur, maçla ilgili şeyler tartışırdık.
madem böyle oluyor bi konu açın şampiyonluk yarışını kim kazanır diye bu tartışma orda yapılsın ben rizespor maçıyla ilgili bişeyler okumak istiyorum bu konuda. yine o forum kurallarına göre konu başlığı ile yazılanlar alakasız, konu çarpıtılmış durumda buna modların engel olması gerekirken, yangını körükleyen onlar oluyor..