erole Arkadaşlar Avni Aker stadyumunu enninio tardini stadyumu üzerine yaptım. Yalnız stadı we turka 06 da alisamiyen üzerine import ettiğinizden samiye kayboluyo. Linki: http://www.hemenpaylas.com/download/466115/ENNINO__AVNI_AKER.rar.html Arkadaşlar alisamiyen arena diye bir stad var onuda kurunca galatasarayında oyunda bir sahası olur. Yorumlarınızı kurduktan sonra yazarsanız sevinirim. En BÜYÜK TRABZONSPOR. Karadeniz Bordo mavi.
mehmedinho50 abi helal olsun stad güzelde kale direklerini normal renkde yapsan daha iyi olur cünkü göze iyi gözükmüyor direklerde "trabzonspor" yaziyorsa.ama gercekten güzel calisma tbrk.
3a kardeş yanlış anlama ama aynısını bi sitede gördüm bunu kendin yaptığına eminisin. gördüğüm site pest......n.. reklam yapmadan gösteryim zaten anlamışsınızdır.