FaussT Arkadaşlar benim bi sorunum var. Fifa 2006 da kitraptor tsl takımlarını görmüyo.Oyunda kitraptor i tslden once yukledigim için olabilirmi.Ama kitraptoru uninstall ettim tekrar yukledim aynı sey tsl takımları yokk.Bi yardımcı olursanız sevinirim.
FaussT peki anadolu takımlarının formasını nasıl değiştiricem.Biliyomsun? Bu arada formaların çok güsel oluyo devam et.