Ben Servet'i bu takımda görmek istemiyorum. Yakışmıyorlar Ümit Özat ile ikisi bu takıma. Herşey avrupa maçlarında ortaya çıkıyor. Luciano kesinlikle kalmalı. Dünyanın en iyi oyun kuran defans oyuncularından birisi. Bazen teke tek pozisyonlarda korkak davransada iyisini bulana kadar bu defansın en banko oyuncusu Luciano olacaktır.