Bir PES hastası olarak, WC06 demoyu oynayayım dedim. O ne öyle ya orta veya havadan pas Atari oyunlarındaki gibi. Bir anda yukarı sonra dimdik aşağıya bide süzülme falan yok. Sert bi şekilde yukarı çıkıp sert bi şekilde aşağıya iniyor. Vallahi gül gül kırıldım. ilahi EA sen çok yaşa emi. Sen beni güldürdün akşam akşam Allak da seni güldürsün. Senin işin değil maalesef bu. Bı iş Konaminin işi artık anla.