tanerw Orjinal Mesajı Yazan: kleberson Arkadaşlar bu programı megaupload'a ya da hemenpaylaş'a upload edebilirmisiniz? Hemen paylaş Link : http://www.hemenpaylas.com/download/475076/fifa_world_cup_2006_demo_customizer_setup.exe.html iyi oyunlar
VaTaNisT_Trbzn_ 1.Bu yaam 67 mb lık demoda çalışıyomu. 2.Yama açılırken "Run -Time error:13: type mismatch" yazıyor ve açılan programın yazıları okunmuyo yani heryerde soru işaretleriyle bişeler yazıyo anlayamadım..yardım ederseniz büyük sevaba girersiniz :)
tanerw Orjinal Mesajı Yazan: VaTaNiSt_TS_61 1.Bu yaam 67 mb lık demoda çalışıyomu. 2.Yama açılırken "Run -Time error:13: type mismatch" yazıyor ve açılan programın yazıları okunmuyo yani heryerde soru işaretleriyle bişeler yazıyo anlayamadım..yardım ederseniz büyük sevaba girersiniz :) sendeki demonun fifa world cup 2006 ı olduğuna eminmisin. programın hata vermesinin sebebi sende 343 mb lık wc2006 demosunun yüklü olmaması olabilir.
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: mehmet78 arkadaşlar ben bu yamayı kurdum da takımları nasıl saveliyicegiz bir anlatsanız kardes programı aç unlock teams bölümünden takımını seç quick match in yanındaki kutuya tik koy ve play de anca böyle oynayabilirsin yeni takımlarla
GechE Orjinal Mesajı Yazan: VaTaNiSt_TS_61 1.Bu yaam 67 mb lık demoda çalışıyomu. 2.Yama açılırken "Run -Time error:13: type mismatch" yazıyor ve açılan programın yazıları okunmuyo yani heryerde soru işaretleriyle bişeler yazıyo anlayamadım..yardım ederseniz büyük sevaba girersiniz :) oyunun dizini "C:Program FilesEA SPORTS2006 FIFA World Cup (TM) Demo "böle olmali ki bu patch demoyu görsün yoksa görmüyor ve senin dedğin gibi açılışta error veriyor ve tüm yazı karekterleri ??????? görünüyor...
arda t. ya bende hata verdi bakarmısınız acaba nedeni ne olabilir screen= http://rapidshare.de/files/18006463/HATA__.JPG.html nolur yardım bi tek run in windowsda calısıyor orda actımıda renkler biras karısık cıkıyor. edit= run in windowsda oynuyorum 45 dakika sonunda gene hata raporu veriyor acaba bu programla maç 90 dakka olabiliyomu yoksa gene 45 dakika mı?
tanerw Orjinal Mesajı Yazan: CaRlOsTeVeZ77 ya bu rusça nasıl ingilizce yapabiliriz lütfen yardım edin programdaki tab ların en son olanına git alt sağdaki kutucukta english seçeneği var, seçer seçmez ingilizce olucak zaten daha sonra save ettinmi sürekli ingilizce olarak çalışır.
mtc_0912 sağol çok sevabı girdin valla...bu arada ben pes hastasıyım ama fifa bu oyun ile bana baya güzel gözüktü...
tunahan93 Abicim bununla zamanı ayarlayabilir miyiz?Ya da boole bi programı bilen arkadaşımız warsa bizi bilgilendirebilir mi?
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: alper297 arkadaşlar indirin bunu süper birşey yav brezilya fln var bir de bana bu programdan dolayı gönder/gönderme olayı geldi ya bunun nedenide o neverendingtime sanırım onun yanındaki tiki kaldırın. bilgilerin için sağol yanlız olmayan bir takımın eklenmesi imkansız a yakın brezilya varsa manyaq dur 1 indiriyim döncem ben sana saygılar
RocK NeVeR DieS yamayı açınca component 'TABCTL32.OCX'or one of its dependenciesnot correctly registered:a file is missing or invalid yazısı çıkıo(hata) noolur bi yardım :(
obivan bende ayar dosyasını indirdim kurdum açınca şunu diyor run type error 13 type mistmach sonrada bir ekran açılıyor ve ?????????** bunun gibi garip işaretler çıkıyor ne yapmalıyım benim ki 67 mb olan demo acaba ondan mı?lütfen yardım edin
tanerw Orjinal Mesajı Yazan: obivan bende ayar dosyasını indirdim kurdum açınca şunu diyor run type error 13 type mistmach sonrada bir ekran açılıyor ve ?????????** bunun gibi garip işaretler çıkıyor ne yapmalıyım benim ki 67 mb olan demo acaba ondan mı?lütfen yardım edin bu dosya diğer büyük boyutlu demo ya ait, malesef 67 mb lık demoda işe yaramıyor.