Vallahi şöyle Alisamiyen stadyumunu sıfırdan birisi yapsın nvidia geforce falan Ekran kartıyla da oynayabilelim, özellikle de gece maçları yani tüm hava koşullarına tıpkı Atatürk stadı gibi söz veriyorum;
Yapan Arkadaşa Ankara'da en pahalı yerde YEMEK sözü, hepinizin huzurunda SÖZ..
Ama sadece bir arkadaşımız yapabildi Fifa2003 den sonra bir sene Fifa04'de sadece doğru şekliyle her hava koşluna uygun şekliyle oynadık 2005 ve sonrası o arkadaş kayboldu KERİM, ne güzel bir şey değil mi arkadaşlar bu arkadaş her zaman hafızamızda ve ve hep hatırlıyoruz, hatırlanması en azından çok güzel bizi duysa da bu yazılanları okusa ve mutluluk duysa...
KERİM seni çok özledik..
Aynı konuyu başka bir yere de açmayı düşünüyorum, hatırlattığın için teşekkür ederim,
Atatürk Stadını aktivleştirmeyi başardım GS_ Atatürk'de oynayacak bu basit bir ayrıntı ama adboardı'da halettim ama bir durum oldu ve Atatürk adboard Ları interaktif uyumlu olmadığından sanıyorum db.den uğraşacam hala sürüyor.Umarım başaracağım sonunda, bir diğer hususta küfürlü tezahüratlar hala üzerinde çalışıyorum sıfırdan yapıyorum bir kardeşimden cevap bekliyorum exe.haline getirebilirsek hiç olmazsa bir kısım arkadaşlarımız da diledikleri ve istemiş oldukları şekilde rahatça oynamalarını çok isterim.
Belirtiyim de bu sesleri editleme ve video işleri benim en sevdiğim ilgi alanlarım arasında ilk sırada nerdeyse hay allah,
Alisamiyen diye açtım KERİM kardeşim artık duy beni de gel...
Evet, Arkadaşlar her türlü fikirlerinizi yazın bu konuyu başka bir arkadaşımın verdiği fikir için açıyorum elbetteki fikirlerinize ihtiyacım var, her türlü fikre açığım kolay kolay konu açmam ancak, bu gerekiyor hiç olmazsa KERİM'i hatırladık ve onu andık..
GÖKHANCIĞIM senin alisamiyen ne durumda bir gelişme varmı, ekran kartını mı değiştirdin, umarım bu işi halledersin, çünkü bundan sonraki oyunlarda da büyük olasılıkla yine Alisamiyen olmayacak Atatürk stadıyla devam edeceğiz, merakım sadece şu acaba diyorum şu EA yapmış olsaydı uptade yaparmıydı Alisamiyene GS hala Alisamiyende oynuyor ve hala bizleri Atatürk Stadına mecbur bırakıyorlar buna da şükür tabii ki, ne yapsak Görevim hiç amerika'ya çıkmıyor ki, EA'nın bir yetkilisine bizim TSL ve benzer sıkıntılarımızı ilk ağızdan iletebilelim, WOLF'dan bir haber alabiliyormusun nerde ne işle meşgul oluyor izini Kerim gibi o da kaybettirdi yada benim haberim yok gelişmelerden.
Yazınca bir çırpıda yüreğimden geçenleri bir bir anlatmak ve duyurmak istiyorum her zaman dediğim gibi okuma sevmeyen bir toplumuz birde benim gibi böyle lüzumsuz insan'a sabır gösterip okuduğunuz için,
...TEŞEKKKÜRLER...