Ronaldinho.10 Diğer dosyalar bölümünde...Var herhalde yeni geldi ne olur yardımlarını bekliyorum emany
emany indirdiğin dosya zip halince olması lazım . 2 kere tıkla ve unzip de daha sonra o dosyaları çıkaracak . çıkardığı dosyalar içersinde autoroun adlı bir dosya olması lazım ona 2 kere tıkla ve normal oyun kurulumunu yap . daha sonra oyuna gir ;)
ЦОĿKÁИ arkadaslar bunda kurma gerekmiyor rar da değil direk çift tıklayıp extract diyosunuz ve çıkan dosyadaki WC06 ikonuna tıklayıp oynayabiliyorsunuz...
Ronaldinho.10 Bende şu uyarı çıkıyor: D:2006worldcupdemo.exe is not supported archive Ne yapcağım acaba???
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: kleberson Bende şu uyarı çıkıyor: D:2006worldcupdemo.exe is not supported archive Ne yapcağım acaba??? ya bu hata bendede bazı demolarda oluyor programları fln kapatınca olmuyordu bende
ЦОĿKÁИ Sizde microsoft.net Flamework(adi böledi galba)yüklümü?? yüklü diilse o bakımdan olmayabilir;)
NMK_ridvan_NMK Orjinal Mesajı Yazan: crdsa firefox kardeşim sallama o altarnatif bir explorer flamework doğru