SADECE 0_TEXT DOSYASI KALDI VE ODA İNMİO BİRİ BANA GÖNDERİRSE ONA MİNNETTAR OLACAĞIM
Delimisin sen 400 mb dosya nası yollancak.Ancak düzgün link bulursan indirirsin
ewet o msnden yollanmaz.yollamayı denesen bile yolda kalır.bi link bul.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: