Bugüne kadar mail yolu ile binlerce mesajı birbiriMize
yolladıK! Bu mail'i şu kadar kişiye yolla ''Dileğin gerçekleşsin'',
''Zengin Ol'', ''Kendine Eş Bul'' gibi akıl almaz şeyler için hiç
üşenmeden saçma sapan mailleri birbirimize yolladık durduk! Bir
kerede gerçekten yararlı bir iş bu mail trafiğini kullanalım!
Üzerinde yaşadığımız bu topraklara borcumuzun en azından ufak bir
miktarını ödeyelim!
BU MAIL'İ ADRES LİSTENDEKİ HERKESE YOLLA VATAN KURTULSUN!
Peki amaç ne? Biz burda dalgamı geçiyoruz! HAYIR!!! Amaç
Diyarbakır başta olmak üzere TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NİN diğer bir kaç ilinde
patlak veren ayrılıkçı seslere karşı tek vucüt olarak tepkimizi
göstermek!
İlk önce neler oldu onları hatırlayalım! Diyarbakır'da pkk'lı 4
teröristin cenazesinde çıkan olaylar bölge halkı içerisinde çeşitli
tahriklerle propaganda malzemesi haline getirilip tamamen TÜRKİYE
CUMHURİYETİ'ne karşı bir hareket haline dönüşmüştür! Bu da yetmezmiş
gibi Diyarbakır Belediye Başkanı Osman Baydemir göstericilerle sokak
arasında yaptığı görüşmede "Bu kentin, bu bölgenin acısı 14 idi, bu
saat itibari ile 16'dır" "Acınızı paylaşıyoruz. Bundan sonra
gerilimin sürmesi, kentimize ve insanlarımıza zarar verecektir"
"Sizleri, cesaretinizden dolayı kutluyorum" diye konuşmuştu. Bölge'de
çıkan olaylarda 3 kişi hayatını kaybetmişti peki Baydemir neden
bölgenin acısı 14 idi 16 oldu demişti? Bunun nedeni geçen haftasonu
Bingöl'de yapılan operasyonda öldürülen 14 pkk'lıdan başka hiçbirşey
değil! Zaten olaylarda bu öldürülen 14 pkk'lının 4'ünün Diyarbakır'da
yapılan cenazelerinde patlak verdi! Peki bu Belediye Başkanı TÜRKİYE
CUMHURİYETİ'nin bir ili olan Diyarbakır'ı savaş alanına çeviren ve
çıkan olaylar sonucunda hem can hemde maddi hasarlara neden olan bu
eylemcilerin cesaretini neden kutluyor? Çünkü onların istediğide
sokaktaki kendini bilmezlerin istediğinden farklı değil! Aynı tahrik
edici açıklamalar Batman'da ve Siir'tede yapıldı ve olaylar
oralarada sıçradı!
EYLEM ZAMANI
Gün ATA'mızın bizlere emanet ettiği çağdaş laik ve demokratik
TÜRKİYE CUMHURİYETİ'Nİ müdafa etme günü! Bizim seçiceğimiz eylem
elbette onlarınki gibi olmayacaktır! Onlara karşı verilecek en güzel
cevap şehitlerimizin kanıyla yıkanmış TÜRK bayraklarımızı Önderimiz
Mustafa Kemal ATATÜRK'ün çocuklara hediye ettiği 23 Nisan ULUSAL
EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI'na kadar evlerimizde, okullaramızda,
dükkanlarımızda, arabalarımızda, sokaklarımızda kısacası yaşadığı
toprakların neresi olduğunu unutanlara, burasının TÜRKİYE CUMHURİYETİ
olduğunu hatırlatacak her yere asmaktır!
SENDE BU MAIL'İ ADRES LİSTENDEKİ HERKESE YOLLA VE BAYRAĞINI 23
NİSANA KADAR ASILI TUT!!!GÖRDÜĞÜN KONUŞTUĞUN HERKESEDE EVLERİNDE İŞYERLERİNDE BAYRAK ASMALARINI SÖYLEKİ BU VATANIN SAHİPSİZ OLDUĞUNU SANMASINLAR!!!HERGÜN ASKERLERİMİZİ ACIMASIZCA KATLEDEN PKK'YA İNAT BU DÜNYDA NEFES ALMA SEBEBİN OLAN VATANIN İÇİN ŞEHİTLERİN ATAMIZIN ANISINA BAYRAĞINI AS VE ONA LAYIK OLMAK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAP!!
TÜRKLÜK ÖLMEZ!!VATAN BÖLÜNMEZ!!MUHTAÇ OLDUĞUMUZ KUDRET !DAMARLARIMIZDA DOLAŞAN BU ASİL KANDADIR!
ATATÜRÜKÇÜ GENÇLER OLARAK BİZ CENNET ÜLKEMİZDE GÖZÜ OLAN TÜM KÜRT,İNGİLİZ FRANSIZ ,YAHUDİ HER NOLURSA OLSUN ONLARA KARŞI BİRLİK BERABERLİKİÇİNDE OLMALI TOPRAĞIMIZA SAHİP ÇIKMLAYIZ!!NE TÜRBANLA BAŞA GEÇİP CUMHURİYETİMİZİ ELİMİZDEN ALMAYA KALKANLARA,NE ŞU ANDA HÜKÜMETTE PARAYLA TOPRAĞIMIZI SATAN ZİHNİYETLERE,NE AB PEŞKEŞCİLİĞİNE,NEDE ATALARIMIZIN KANLARIYLA SULANMIŞ TOPRAKLARIMIZIN GÜNBE GÜN PARAYLA YABANCILARA SATILLIP ÇOĞUNLUĞA GEÇMELERİNE GÖZ YUMMALAYALIM,KİMSEYE MEYDAN BIRAKMAYALIM,BİARAYA GELİP ÇÖZÜM ÜRETİP BİŞEYLER YAPALIM SEYİRCİ KALMAYALIM!!
VARLIĞIMIZ TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN!!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
iSTiKLAL MARŞI
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak!
O benimdir, o benim milletimindir ancak!
Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül... ne bu şiddet, bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal.
Hakkıdır, Hakk'a tapan milletimin istiklal.
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım;
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Garbın âfâkını sarmışsa çelik zırhlı duvar. Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
'Medeniyyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?
Arkadaş, yurduma alçakları uğratma sakın;
Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın. Doğacaktır sana va'dettiği günler Hakk'ın,
Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri 'toprak!' diyerek geçme, tanı!
Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehid oğlusun, incitme, yazıktır, atanı. Verme, dünyâları alsan da bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şühedâ fışkıracak toprağı sıksan, şühedâ!
Cânı, cânânı, bütün varımı alsın da Hudâ,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyâda cüdâ.
Rûhumun senden ilahî, şudur ancak emeli:
Değmesin ma' bedimin göğsüne na-mahrem eli!
Bu ezanlar-ki şehâdetleri dinin temeli-
Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli.
O zaman vecd ile bin secde eder -varsa- taşım. Her cerîhamdan, İlâhi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır rûh-ı mücerred gibi yerden na'şım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım!
Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl!
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl. Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlâl;
Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet,
Hakkıdır, Hakk'a tapan milletimin istiklâl!