komando66 selam bende "nano detaild" ´i yükledim ama beni manager modusta oyundan atiyor. neyden olabilir? üzerine sadece animation patch yüklemistim. Ayrica TSL deki takimlarin menüde isimleri yazmiyor. bana yardim edebilirseniz memnun olurum!!!!
10UR Ya birisi devamlı yeni üyelik açıo çamur atmaya çalışıo anladıkda abartmayalım artık yani gerek yok bunlara. Bunlar reklam kokan haraketler... + hazır konu var. yeni niye açıyoruz anlamadım.