İlk konunun başlığı forum kurallarına aykırı.Şimdilik yardım etneye çalışayım eğer bir dahaki sefere böyle bir başlık açarsan yardım alman zorlaşır.
Sorunun büyük ihtimalle şöyle çözebiliriz;
Weturka'nın içindeki KONAMI dosyasyla Belgelerimdeki KONAMI dosyasını değiştirmek zorundasın yani opt. files ı değiştirmek zorundasın.Sorunun bundan kaynaklanıyordur.