Galatasaray Spor Kulübü Mali ve Sportif İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı, Futbol Şubesi Sorumlusu ve Basın Sözcüsü Adnan Polat, en yakın rakiplerinin yöneticilerinin Diyarbakırspor maçının İzmir'e alınmasıyla ilgili olarak şampiyonluk yarışının adil geçmesi gerektiğine yönelik sözlerine, 7 Nisan 2006 Cuma günü İzmir Atatürk Stadı'nda oynanan ve Galatasaray'ın 3-1'lik üstünlüğü ile sona eren Diyarbakırspor maçı sonrası net bir yanıt verdi.
Adnan Polat, konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı:
"Fenerbahçeli yöneticilerin hak, hukuk ve adaleti hatırlaması sevindirici. Konuyu daha fazla açmaya gerek yok, anlayan anladı. Paniklemelerine anlam veremiyorum. Türk futbolu Galatasaray ve Fenerbahçe ile ileriye gidecek. Ayrıca, bizim maçımızın İzmir'e alınmasıyla, onların Vestel Manisa maçının İzmir'e alınmaması farklı. Elmayla armudun karıştırılmaması lazım. Gelecek sezon Ali Sami Yen Stadı'nda oynanacak derbiden bir gün önce Fenerbahçe yönetimi, teknik kadro ve futbolcularını; Galatasaray yönetimi, teknik kadrosu ve futbolcuları olarak bir yemekte ağırlamak istiyoruz. Bu teklifi önümüzdeki sezon tekrarlayacağım".