ergun_o arkadaşlar pc de sadece oyun olarak pes 5 yüklü..baska bir sey oynamıyorum..ama birkac gündür oyun ortasında ya kapanıyor yada menüde ayar yaperken donup kalıyor...restart yapmak zorunda kalıyorum..neden oabilir..yardım lutfen acele..
ergun_o sağol kardeş ama sorunu hallettim baska bir forumdada konuyu acmıstım orda yardımcı oldular..sorun kaydettiğim gollerin fazla yer kaplamssındanmış sildim hepsini şimdi düzeldi..