federasyonun galatasarayı sampiyon yapmak için ugraşları bitmiyor.inadına şampiyon olacagız!
Sadece bu hafta icinde olan olaylar:
1. bizim izmirdeki manisa macimiz manisaya alindi
2. gs'nin diayrbakir maci izmire alindi.
3. gs'ye haluk ulusoy cebinden para ödedi
4. Deniz'in lisansi iptal edildi
ve daha nicesi.Bu isin sonu nereye varacak merak ediyorum ...