firadiko1 maç yaparken ne zaman d tuşu yani şut tuşuna bassam hep aşırtma atıyo.. başka hiç bir tuşa da basmıyorum veya sürekli basıp çekmiyorum... tum şutlarım hep aşırtma gidiyo ve kalecide alıyo hep... lütfen bi yardım edin ....
ergun_o kısa basınca aşırtma yapıyor..bıraz uzun bas...yani tık diye basınca asırtıyor...parmağını üstünde tutunca sut atması lazım...
adolsky ilk önce kontol ayarlarına bak eğer orda sorun yok sa klavyenin tuşları takılıyodur klavye ni değiştir