BU KIMIN ELI ?
Futbol dunyamiza "el degmemis lig istiyoruz" kavramini sokanlarin,
son gunlerde "gorunen ve gorunmeyen ellerin", bu dunyaya getirdigi carpikligi aciklamasi gerekmektedir.
Hakan Sukur'u iten el, Firat Aydinus'un penalti noktasini gosteren eli, Necati'ye penaltiyi atacagi koseyi isaret eden el.
Bunlar gorunen eller...
Tam bunlar nedir derken GORUNMEYEN ama yaptiklariyla gecmisini ele veren " BIR EL" cikmistir ortaya!..
Sezon basinda uc buyuklerle yapacagi maclari İzmir'de oynamayi deklare etmis ve bu cercevede Galatasaray macini İzmir'de oynayan bir Kulubun istemine aykiri olarak Fenerbahce macini Manisa'ya alan "EL" "KIMIN ELI"dir ?..
Ayin 19'unda bir kupa yari final maci varken 23'unde programlanan F.Bahce-G.Saray macini 22'sine alan "EL" "KIMIN ELI"dir ?..
Yoneticisinin davranisindan dolayi DIYARBAKIRSPOR'un sahasini kapatan ve macini teamullerin aksine ve yonetiminin Elazig talebine aykiri olarak IZMIR'e alan "EL" "KIMIN ELI"dir ?..
Butun bunlar yasanirken, cifte standart kavramini aklina bile getirmeden gelisen butun olaylari Fenerbahce aleyhine yorumlamayi bir tarz haline getiren Q.T. Medya KIMIN ELINDEDIR ?
Kimse sessizligimizi yanlis anlamasin!..
Bizler, Turk sporuna yepyeni bir anlayisi yerlestirmeye calisiyoruz ve bunda da basarili olmakta kararliyiz.
Fenerbahce camiasi cok kirli el gormustur ve gerekeni yapmıstir. Ama "ELLER" ile ilgili soylenecek en guzel sozu sevgili ISLAM CUPI soylemistir. Fenerbahceye uzanan KIRLI BIR EL varsa gerektiginde O EL lavabosuna sokulur...
FENERBAHCELİLER DERNEGİ