Orjinal Mesajı Yazan: fenerlicem
ya video olmasına ragmen yaptım ama benim sesim cıkmıyo oyunda hasan mustanın sesi cıkıo hala lütfen yardım:o
galiba eklediğin adx dosyasının boyutu büyük geliyor....
ses kaydedicisinden tam olarak kesmelisin ... videodaki gibi... güzelce izle videoyu.....