Fifa 06 oyunun savegamelerini editlemek için savegame editörü arıyorum.. Oyun ile ilgili bir sorunum var.. Managerlik oynarken fifa06.exe hatası veriyor..
(Arkadaşlar FİFa 06 oyunda managerlikte ilk sezonun sonlarında fifa06.exe hatası verdi.. Oyunu kaydettikten sonra sıradaki maçı yapmak için tıkladığımda bu hatayı verdi.. FİFA'ya sadede türkçe yama ve bilet fiyatlarını ve cpu oyuncu değişikliğini sağlayan yamaları kurdum..
Neden bu hatayı verdi? Aranızda bilen varsa lütfen yardım ediniz..)(
Bu sorunu ikinci oldu..Savegame sildim ve başka bir managerlike başladım.. Roma ile 7 sezonumda yine aynı hatayı verdi.. Hata vermesinin sebebi ne? Niye hata veriyor..
Bu iki sorunuma yardım edecek var mı?