Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, halen Gençlerbirliği takımının futbolcusu olan Uğur Boral'ın gelecek sezon Fenerbahçe formasını giyeceğini söyledi..
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, halen Gençlerbirliği takımının futbolcusu olan Uğur Boral'ın gelecek sezon Fenerbahçe formasını giyeceğini söyledi.
Yıldırım, kulübün resmi internet sitesinden yaptığı açıklamada, ''Gerçek şudur ki, şu an Gençlerbirliği forması giyen Uğur Boral, futbol hayatını önümüzdeki sezon Fenerbahçe'de devam ettirecektir'' ifadesini kullandı.