Şu an Fenerbahçemizin başkanı olan Aziz Yıldırım Gerek Türk sporuna gerekse Fenerbahçemize vermiş olduğu hizmetten ötürü şanlı tarihimizin en başarılı 3 başkanından biridir.Peki Fenerbahçeli dostlarım, sizce Aziz Yıldırım görevi bıraktığı zaman yerine kim geçer?Sizin favoriniz kim?Bence Sadettin Saran Aziz Yıldırım bıraktıktan sonra yerine geçmesi gereken tek aday.Adam çok başarılı bir işadamı olmasının yanında Fenerbahçeye sevdalı kariyerli bir insan.?Siz neler düşünüyorsunuz?Fikirlerinizi paylaşırsanız çok memnun olucağım.