takımları, oynayan taraf ve futbolcu seçimlerini yaptıktan sonra oyunu yükleme aşamasında (loading.......) kısa bir süre sonra program dışarı atıyor , fifa06.exe uygulama hatası veriyor. Bir haftadır herşeyi denedim, ekran kartı driverlarını upgrade ettim (Ati Radeon X700) , Daemon Tools yerine başka yazılımlar yükledim, Fifa06 Türkçe patch ve diğer patchleri yükedim, Formatlayıp hiçbir program yüklemeden ilk olarak Fifa06 yükleyip denedim yinede olmadı. Bilgisayar Hp Pavilion Dv4000 , Centrino 1.86 işlemcili Ati Radeon X700 ekran kartı var (128 mb.tümleşik değil) üzerinde WinXp TRK yüklü . Böyle bir sorunla karşılaşan varmı, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.