elemanss notbooka kurdum ben 2006 yı ama oyun çok hızlı oynuyor öyle böyle değil masa tenisi gibi top nerde belli olmuyor oyunun ayarlarından gamespeed şeçeneğini slow yapıyor hala aynı. neden kaynaklanır yada nasıl düzeltebilirim bu sorunu yardımcı olursanız sevinirim.
1go7 benim bir arkadasımdada aynı sorun vardı ama yukledigi cd denmıs galiba oyun cdsini degiştirdi tekrar yukledi ondan sonra duzeldi bir denemeni oneririm