azuauau nette buldum bu resmi koptum gülmekten
polat da kız olsaymıs güzel olurmus hani :P
polat yenge :D :D :D
Polata laf yok ulen :D
süpper ya. zuahhaha die gülerim ben bu resme her baktığımda...
Çok hoşsun polatcım.... :D :P
zuahuah gsl :D
hehehehe :D:D:D
eh eh eh eh :D:D:D güselmiş..
bir insana makyaj bu kadar mı yakışır bea!:)
placebo cd kapağı gibi mübarek:D
bu polat geceleri iyi para kazanıyordur:D:D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: