Babacım ben bu akşam arkadaşımda kalacam.Yarın önemli bir sınavımız var.Birlikte çalışacaz..
--Yemezler kızım hadi naş!
--Nası yani?
--Sen böyle bir sınav akşamının mahsulüsün!bize sökmez!!!
--Anne bu akşam arkadaşımdayım ben, ders çalışacaz!!!
--Niye?tek çalışamıyormusun sen?
--Ama anneee!!!!
---Aması maması yok!!!Vakti zamanında bizim de üzerimizde az ders çalışmadılar.Şimdi düştüğüm duruma bak. Seni kimle çalıştığımı bile hatırlamıyorum!!!
--Baba ben bu akşam ders çalışmak için arkadaşımdayım.Okey ?
--Okey de "okey"i unutma.Temiz bi çalışma olsun.Başımıza iş açma!!
--Ya baba saçmalama Hikmet e gidiyorum ben..
--Ne hikmeti lan.? gay mi oldun sen .erkek erkeğe ders mi çalışılırmış.kırarım bacaklarını!
--Of baba,offf baba!!!
--Anne,biz bu gece Aylalarda ders çalışacaz!Meral,Aysun,Seda da gelecek!!
--Tabi Osman,ahmet ,mehmet,hüseyinde gelir.topluca çalışırsınız!!
--Ne ilgisi var anne ya?çok önemli bi sınavımız var yarın!!
--Grup olarak çalışıp,pratik yapacaksınız yani....Babana söylemeden
git odana zıbar.!!Akşam akşam günaha sokma beni!!!
--Abiii biz bu akşam Aylinlerde ders çalışacaz.Bizim sınıfta var ya hani,sarışın olan!!
--Çok ilginç Aylin le bugün bizde Tolgaların evde çalışacaz.Tesadüfünde böylesi!!!
--!!!!!????
---Almıyayyım ayağımın altına defooll!!!
---anne bu akşam selinlerdeyiz ..ders çalışacaz.tamam?
---tamam canikom.haplarını almayı unutma!!!
---baba bu akşam evde yokum.Osmanla ders çalışacaz!!
---ah be güzel kızım bulamadın kendine zengin bi partner.o çulsuzla ders mi çalışılır!!!
:D :D
alıntıdır..