Arkadaşlar yaklaşık 1 saattir uğraşıyom ama bitürlü yapamadım...
sorunum şu;
ben kendi ligimi yapıp kariyerde bu lig üzerinden ilerlemek istiyorum.
kendi ligimde gs-fb-barcelona realmadrid gibi avrupanın üst düzey takımları olacak.
bunun için db dosyası ile oynamam gerekiyormuş.
uni db ile db dosyamı access formatına getirdim açtım ancak içinde dolu tablo var bunlardan hangilerini oynayacam neler yapacam bu konuda bilgisi olan varmı?
bilgiler için şimdiden teşekkur ederim