Tadım Türkiye Kupası finalinde Migrosspor'u 70-68 mağlup eden kraliçelerimiz şampiyonluğa ulaşarak, üst üste üçüncü kez bu kupayı müzemize taşıma başarısını gösterdi. Karşılaşmaya Powell ve Nevriye'nin basketleri ile başlayan takımımız, rakip savunmayı aşmakta zorlandı. Bu dakikalarda ani ataklarla sonuca gitmeyi hedefleyen Migrosspor, düşüncesinde başarılı olunca ilk çeyreği 18-22 önde tamamlamayı başardı. Karşılaşmanın ikinci çeyreğinde baskısını sürdürmeyi düşünen Migrosspor'u Şaziye'nin üçlük basketleri durdurdu. Skorda dengeyi sağlayan takımımız, ilkyarıyı 45-42 önde tamamlamayı başardı...
İkinci yarıya etkili başlayan Migrosspor 52-50 öne geçmeyi başardı. Bu periyotta 17 şuttan sadece 4 tanesini sayıya çevirebilen takımımız üçüncü periyodu 56-57 geride tamamladı. Son çeyreğe Zanze'nin etkili oyunu ile başlayan takımımız, aynı zamanda rakibine hücum şansı vermedi. İlerleyen dakikalarda büyük bir çekişmenin yaşandığı mücadelede takımlar bitime 3 dakika kala 63-63 berabere girdi. Son saniyesine kadar büyük bir heyecanla seyreden karşılaşmadan kraliçelerimiz, gerek tecrübeleri gerekse kaliteleri ile kupaya uzanmayı başardı.
Kraliçelerimizi göstermiş olduğu başarıdan dolayı tebrik ediyor, başarılarının devamını Bayanlar Basketbol Ligi'nde de sürdürmelerini temenni ediyoruz.
