stammp arkadaşlar oyunda yeniyim oyunu ve trkçe yamasını kurdum ama yanlış cd rom diye hata veriyor. d-tools da imaj görünüyor ama. yardım lütfen.
Pentagram_15 Türkçe kullanmadım fakat mini-image gibi bişeyler kullanıyorsan sorunun oradan kaynaklanıyor olabilir. Orjinal image dosyasını denemeni öneririm eğer mini kullanıyorsan onun dışında şuanda başka birşey gelmiyor aklıma.
stammp sorunu çözdüm.bende iki cdrom var e ve f diye.. dolayıısıyla sanal sürücüye de g kalıyor. e ve fyi sistemden kaldırdım. daemonu yeniden yükledim. sanal bu sefer e oldu. eski sürücüleri yeniden bağladım. oyun çalıştı. yanlış cd-rom hatası vermiyor.