Ozzy_AFR Arkadaşlar Antalya'lıyım. Güneş tutlmasını yaşadım. . . Sizde başka yerlerden veya kendi fotoğrafını çekenlerden rica ediyorum onlar da buray resim koysunlar bu güzelliği paylaşalım. bunlarda benim kameramdan ;) burası antalya
bart_ çok saol,güzel açılar bende cep telefonu ile çekcektim okulda zoom yetmedi sadece bir gece lambasına benzedi:D
gencfbdaywalker alın güneş tutulmasının antalyadan çekilmiş görüntüleri... http://www.capturetv.com/indexac90.html?option=com_content&task=view&id=672&Itemid=87