Takımımızın Gaziantepspor ile yapacağı karşlaşmada Fenerbahçemizin 18 kişilik maç kadrosu şöyle: Rüştü, Volkan, Luciano, Deniz, Servet, Ümit, Mahmut, Aurelio, Selçuk, Kemal, Serkan, Mehmet, Alex , Appiah,Semih, Zafer, Tuncay, Nobre.
Maça ben de gidiyorum,gerçi mersinde oturuorm ama katlancas artık geçen sene de gitmiştim,forumdan başka gitcek warmı maça?