abbiah beyler kitserver 512 yi indirdim. ama nasıl kurulacağını bilmiyorum.çalıştır diyorum bi pencere çıkıyor buraya ne yazacağız..??biri bana söyleyebilir mi????...
S n i p e r Kitserver klasörünü kurulu olduğun dizine örneğin c:/program files/Konami/Pro Evolution Soccer 5/ altına at klasorun içine gir setupu çalıştır formalar hazır