Bu kadar mallık olmaz :D Adamın itirafına bakın
Arkadaşlık teklif ettiğim bayan.. nıhayet teklıfımı kabul etmıstı. Taksım'de bulusmak uzere randevulastık.. gelgelelım,yaz gunu..kavunu inciri fazla kacırmısım.. uzerınıze afıyet,malum deniz otobusune kendımı zor attım ! yol boyu tuvaletten cıkamadım!.. taksim'e cıktım,baktım daha gelmemis.bu arada barsaklar kanalızasyon sebekesi gibi..tam etrafta tuvalete benzer bı yer aranıyodum kı hanım cıkageldi.. bu arada biraz kacırdım !istiklal'de gezelim dedi, peki dedim,biraz daha kacırdım..gezerken bıraz daa, bıraz daa derken altım enikonu doldu. Bi magazanın onunden gecerken ''ya buraya kadar gelmısken bi pantolon alıım
kendime''diye iceri daldım.bedenime gore bi pantolon ıstedim.tezgahtar denememı onerdi ama denermıyımhıc..''lutfen paketleyın'' diyip aceleyle paket bankosundan paketi alıp cıktım.. hatuna ''cok acıktım ben''dedim,ilk cafeye girdik..''sen otur, ben su pantolonu deniim'' diyerek acilen tuvalete kostum.hemen pantolla donu cıkarıp havalandırma penceresinden attım..barsakları da
iyice bosalttım..oh be!rahatlamıştım.poşeti açtım,aaa o da ne? bu bi kazak!! eyvah poku yedik ! son umitle pencereye saldırdım, elimle arandım,attıklarım yok !! eyvah ki eyvah!..yandık,rezil olcam manitaya..dakkalar geciyo cıkamam dısarı! bu ara millet kapıda Kuyruk tutmus.homurdanmalar, kufurler,bagrıs,cagrıs.. ben cıkamıyorum,kapıyı tekmeliyorlar.. cafe sahibi polisi aramıs, Tuvalette eroin iciyolar diye! polis geldi,kapıyı itfayeci baltasıyla kırıp beni zorla dısarı cıkardılar!!! Son hamle, kazakla onumu kapatabildim, ama k.cım acıkta kalmıstı..