emrecants Ben fifada cretion centerda yeni transferleri ayarladım kaydettim ve dosyaları dier bilgisayarada kopyaladım ancak multiplayerde oyuna bağlanıyoruz başladıktan 2 dk sora bağlantı kopuyoo ne yapmam gerekiyo bilmiorumm Yardımlarnızı bekliorummm?!?...
Gökhan Bu Multitool Yamasını Yükle oyuna Girerken Orjinal Seçeneğini Seç %99 Düzelecektir. ;) http://rapidshare.de/files/16944296/Fifa06MultiToolSetup-v151-Eng.exe.html