ufo mufo bilemem ama, uzayda yaşam olduğu bence %99.9. burnumuzun dibinde, marsta, eskiden yaşam olduğuna dair kesin kanıtlar varken ve halen daha mikroorganizma düzeyinde yaşam olabileceğinden söz edilirken, uzayın uzak bölgelerini düşünsenize.. bu kadar büyük bir evren, sadece bizim için var olamaz. eğer öle olursa çok çok çok büyük bir israf olur ki, bu da dinen bi çelişki olur zaten (:
ufo da olabilir. peki bu ufolar o kadar uzaktan nası geliyolar? mesela adamların yaşadığı gezegen bizim dünyamıza 1000 ışık yılı uzaklıkta.. ee hiçbişey ışıktan hızlı hareket edemiceğine göre, bu adamların yolculuğu kafadan 1000 yıl sürmezmi? sürmez.. eğer gerekli enerji bulunup gerekli yoğunluk sağlanabilirse, uzay katlanabilir, solucan delik yaratılıp binlerce ışık yıllık mesafe çok kısa sürede alınabilir. şöle düşünün, düz bi kağıt parçasının bi ucundan bi ucuna 1 m olsun. siz onu ortadan ikiye katlarsanz, o iki uç üst üste geleceğinden aradaki mesafe 0.1mm fln olur (: tabi böle bişey için gereken enerji bizim düşünce kapasitemizi aşıyor şu yüzyıllar içerisinde, ama neden olmasın..