Arkadaşlar ben tsl kurup galatasarayı ilk sezon şampiyon yaptım. şampiyonlar liginden gruptan da çıktım ama sonraki maçlarda oyuncularımın hiç birisi görünmez oldu. sadece top var ortada. bu sorun başkalarının da başına gelmiştir ama benim adsl bağlantım olmadığı için forumda fazla aramada yapamadım. çözümü neyse bana da söylerseniz sevinirim. saygılar