Galatasaray'lı arkadaşlar lütfen alınmasın sadece mizahı yönü için alıntılıyorum. Zira ben de Beşiktaşlıyım. Fakat beni çok güldürdü.
Alıntı yaptığım birebire teşekkürler.
gs li : "lider,lider diye bağırıyosunuz tribünlerde,daha bi
numaranızı göremedik "
fenerli : "allah,allah"
gs li : "hakkını ver stadın hakkını biraz bağır bağır"
bizden biri : "al abi,su şişesi."
fenerli : "şunlarla bir olma boşver"
bizden biri : "ezik galiba abi. "
gs li : "hayal mahsülüsünüz hayal,alırım liderliği diyorum"
fenerli : "sizin gibi gençleri kadıköy'de görmek isteriz biz"
gs li : "ya bırak kardeşim fair play mesajları vermeyi,alırım liderliği diyorum,şampiyonluk diye ağlama sonra"
fenerli : "takip et o zaman bizi takip et"
stad anonsu : "maç birazdan başlayacak,lütfen sahaya yabancı madde atmayalım"
fenerli : "güzelce koyun çocuklar"
gs li : "illa tuncay'ı vurgulayacak"
fenerli : "bak size de alex,anelka transfer edelim sonra ağlamayın"
gs li : "ya bunlar maddiyat gerektiren transferler,bunlara verebilecek paramiz yok"
gs li : "fenerliiiii,hahahahaha"
fenerli : "bizi caddede bekleyin"
tüplü-buğdaylı-kepekli-tuncaylı
fenerli : "sen şimdi futbol göreceksin"
hakem : "düüüütttt"
gs li : "çimler ağladı beeeaa"
fenerli : "dır dır yok dır dır yok,delikanlı oyna"
fenerli : hooppp 6-0 olduu
tribünlerden hep beraber : "futbolcunun parasını ver parasınıııııı"
fenerli : "sana diyor hıhıhıhı"
gs li : " ühühühühühü"
fenerli : "alın şu cimbomu da diğer kurbanların yanına koyun"
fenerli : "kardeşş biz sizi samiyende bırakalım ordan kupa hayali ile devam edersiniz floryaya"