arkadaşlar benim joystickim 6 tuşlu biliyosunuzki altı tane tuşa sırasıyla adam değiştirme hızlı koşma ara pası pas orta ve şut ekleyebiliyosunuz. ama pes size start tuşunuda koymayı zorunlu kılıyo. start tuşunu herhangi bir tuşa monte etmeden oyuna giremezmiyim not:winnig 8 de oluyodu :)