Çıkma Olayı Bana Çok Saçma Geliyor. Eğer Birini gerçekten Seviyorsanız bunun adına çıkma demezsiniz zaten.
Çıkma Zaman Geçirmedir, Gönül Eğlendirmedir. Ama Sevgi Çok Farklıdır. Umarım Ne Demek İstediğimi Anlamışsınızdır.
Yine Çok Saçmaladım her neyse...