ergun_o arkadaslar pes 5 deki görüntüleri bu program ile çekebilyormusuz proramı indirdim ama nasıl kullanılacak bilen varsa anlatırmısınız lutfen..
ergun_o kardeş cok sağol ya..kaydettğim golleri artık video ya cekip burada sizlerle paylasabilrim...