MRT.16.5 ya benim sis 64 ekran kartı var 256 ram pes 4 biraz donuyor acaba pes 5 çalışırmı pes 4 ü low da oynayınca ii ama medium yapınca donma sorunu oluyo acaba pes 5 çalışırmı low oynamaya razıyım............................
bart_ http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=58371&pagenumber=1&perpage=10 baksaydın bi şu onuyu ekran kartı hakkında biras bilgi verilmiş..
oftasli benim bilgiasyar p4 1.3ghz 128 rd-ram 32mb gf2 ekran kartı varken pes5 pes3 ten daha güzel çalışıyordu. ama görüntü epey bozuk oluyor. pes3-pes4-pes5 bilgisayar için değil ps2 için yapılmış oyunlar. ps2 nin upgrade olayı olmadığı için oyunların sistem gereksinimleri birbirine çok yakın. ps2 ye pes 10 da çıksa çalışır bence.