ya arkadaslar we 9 ıcın WETURKA 06 yı yukladım bunu yapmak cok kolay durun anlatıyım:once dat klasorune ıcındekı yazanları atın (orda yazıyo hangıler oldugu) sonra save dosyasında ortalarda bı yerde PES5 bılmem ne felan yazar orayı sılın (sadece PES5 yazan yerı) oraya WE9 yazın ole oluyo cok da guzel ok sorun cıkarsa msn den bıldırın msn em:undying_hakan@example.com