montecarlomen arkadaşlar sanırım bu linkteki formalar hoşunuza gitmedi eğer öyleyse birdaha yollamayız. ama en azından birkaç yorum beklerdim doğrusu http://rapidshare.de/files/16376177/gsforma.rar.html
ЦОĿKÁИ forumda formalar için sadece 1 konu açarsın yada tecrübesizsindir bi konu açarsın bi konu daa açar orda yayınlarsın ama bi üye 4 tane forma konusu açamaz açık olan konunda formalarını yayınlarsın... Kitlenmiştir...