slm arkadaslar foruma yeni üye oldum uzun zamandıe nba oynamıyordum ve bunu nbalive 06 ile tekrar baslamaya karar verdim oyunu aldım ve kurmak için eve geldim oyunu içinden çıkan demontolsu kurdum ve kurulumu baslattım ve burayakadar hersey normaldi daha sonra kurulum %47 iken kaldı cd 2 i image edip denedim olmadı kurulum kaldı ve şöyle bir rapor verdi...a problem occured when trying to transfer the file autio/spech/arena/xarndat fcdv from the media
do you want rety to copy the file or cancel the installation? çıktı ve yenidendene ve iptal secenegi vardı ve kurulum tamamlanamadı ne yapabilirim yardımlarınız için tesekkürler görüşmek üzere