Takımımızın Galatasaray ile deplasmanda yaptığı maç sonrası Ali Sami Yen Stadı’nda kendi takımımızın taraftarları ile "Bir baba hindi" diye tezahürat yaptığı için PFDK’ya sevk edilen Tuncay Şanlı’ya ihtar geldi. Kararın oy birliği ile verildiği açıklandı. Bu arada 13 Yıl önce Sabah Gazetesinin GS’nin M.United’i elediği maçtan sonra "Bir Baba Hindi, İngiliz’e Bindi" manşetini kullanması ve gazete küpürlerinin Fenerbahçe forumlarında dolaşması "Tuncay’dan şimdi kim özür dileyecek" sorularını gündeme getiriyor...

--------------------------------------------
Hafıza-ı beşer nisyan ile malüldür yani İnsan belleğinde unutma hastalığı vardır.
Bu, galiba bize, başka bir deyişle de bizim toplumumuza ait bir özellik. Bu hastalığa birde şovenizmi, adaletsizliği, bağnazlığı, dar görüşlülüğü, bencilliği, saldırganlığı, menfaatçiliği, duyarsızlığı, yalancılığı, arsızlık ve yüzsüzlüğü ekleyince galiba bu sonuç ortaya çıkıyor.
03.11.1993 te Galatasaray M.united’i elediğinde, Ertesi gün, o sıralarda günde 400.000 adet satan, Türkiyenin en büyük gazetesi Sabah işte böyle başlık atmıştı.
Bugün tucay’ı ipe çekmeye çalışanlar, o gün sabah gazetesinin bu manşeti için de bugün söyledikleri şeyi söylemişlermiydi?
Eğer söylememişlerse bugünkü durumları, unutma hastalığının yukarıda saydığım diğer kötü kişilik özellikleriyle birleşmesinin bir tezahürümüdür.
Yani onlara göre, hindi ingilize binince iyi, cimboma binince kötümüdür?
Bugün tuncay’ı kınayanlar eğer, 04.11.1993 te sabah gazetesinin bu manşetine itiraz etmediklerini belgeleyemezlerse Sabah gazetesinin önünde Tuncay'dan özür dilemek zorundadırlar. Ve hiç kimse hindi yüzünden tuncay’a ceza veremez.

ali samiyendeki insanlık dısı olayları konu etmek yerine atılan şişeleri,boruları,taşları konu etmek yerine bu konuyu irdeleyen medyaya göre onlar yazınca normal tuncay söyleyince küfür sayılıyor sanırım...