alinti bir haber
22 Şubat 2006 tarihinde saat 17.50'de Valilik e-posta adresine gelen ve Vali Güler'e hitaben "Sayın Vali, Aziz Yıldırım'dan BJK taraftarlarının stada alınmaması için kaç para aldınız" ve "Utanıyorum bu görevi sizin gibi onursuz birisinin yapmasından" şeklindeki ifadelerin yer aldığı e-mail'in,Çeliktepe'de oturan Sevim Elçi'nin bilgisayarından gönderildiği tespit edildi. Eve baskın yapan polis email'i Elçi'nin 18 yaşındaki oğlu Gökhan Elçi'nin gönderdiğini belirledi. 16 Mart'ta gözaltına alınan Gökhan Elçi, mesajı hakaret kastı olmadan, protesto amacıyla gönderdiğini anlattı ve bir anlık öfkeyle hareket ettiğini söyledi. Ancak Elçi, İstanbul 3. Sulh Ceza Mahkemesi'nce tutuklanarak cezaevine gönderildi ve hakkında "Kamu görevlisine karşı görevinden dolayı hakaret" suçundan 2 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı.
taraftar sitelerinden gazı alıp orda burda sacma sapan işler yapmanın cezası budur sanırım...gerci ne suclar dönerken ortada,birileri maclarda 90 dakika ana avrat küfürederken böyle cok fazla hakaret içermeyen bir mail'i yollayan insanın 2 sene ceza ile yargılanması ayrı bi sacmalık...