Exvision Biz ne kadar başarılı oluruz bilemem ama Finlandiya'nın iyi hazırlandığı belli. Rock severlerin çok hoşuna gideceğine eminim.Rock dinlemediğim halde sevdim şarkıyı.. ">Finlandiya'nın hazırladığı klip bu linkte.. NOT : Alıntıdır...
Thor Ben sevdim. Bana biraz 80'leri hatırlatsa da yine de güzel şarkı. LORDI gibi bir grupla katılmayı her ülke göze alamazdı bence. Klip zaten klasik LORDI havasını taşıyor. Genel olarak çok kötü bir grup değil. Bu arada internet siteleri çok güzel. http://www.lordi.org