gs için fazla diyecek bir şey yok, yine oynanmadan alınan, tv karşısında esneterek alınan bir 3 puan, ama bu futbolla hala nasıl şampiyonluğa ortağız onu da anlayabilmiş değilim..
öbür yandan bir takım bu kadar kötü yönetilemez, böyle bi futbol anlayışı kalmadı dünyanın hiçbir yerinde. gs yarısahayı geçtiği zaman pas hatası yaptı, kesilen ortaların çoğu isabetli değildi ama gs gibi bi takımı kendi sahanda kabul edersen yenilmeye mahkumsundur. 1-0 olmuş hala yarısahalarından çıkmıyor adamlar inanılır gibi değil, ankaralıyım çok maçına da gittim ama barış'ın dediği gibi umarım düşerler..