W0LF Sizden destek istiyorum.Abi lütfen geçenki gibi olmayalım.Yoksa adamlar daha kötü cevap veriyorlar. Konu açan burda konusunu açsın.Aynı konuda bir konu açıkken başka konu açmayalı.Küfür etmeyelim.Dilimizi dünyaya duyuralım... Konu: http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=21625
CaSSiNi_ o nasıl İngilizce ya katletmişsiniz İngilizceyi bi de adamlara Türkçe niye yok dediğinizi sanıyorsunuz
W0LF :) Abi sen yaz.Biz ne anlarız İngilizce'den. Necati abi özelden cevap verdim. Ama herhalde pek yardımcı olamadım...
W0LF https://account.ea.com/reg/tos.jsp?locale=en_US&sls=2&site=eaco&skin=eacom&surl=http%3A%2F%2Ffootballcommunity.ea.com%2Fforum%2Flogin.php%3Fparsid%3D1502728&parsid=1502728 İnşallah doğrudur.